Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u veel gestelde vragen wat betreft de Webshop. Klik op een vraag en het antwoord komt onder de vraag tevoorschijn. Staat uw vraag er niet tussen? Klik dan hier om contact met ons op te nemen!
 

Algemeen

Bestelling / Levering

  • Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer wordt deze bezorgd?

    Zodra u een bestelling plaatst, wordt deze zo snel mogelijk in behandeling genomen. Wanneer u in het weekend of op feestdagen bestelt, wordt uw bestelling op de eerst volgende werkdag in behandeling genomen. Het is mogelijk dat het product bij ons niet op voorraad is. Hierdoor is het mogelijk dat uw bestelling vertraging oploopt. Mochten er leveringsproblemen zijn bij onze leverancier, dan nemen wij contact met u op voor een oplossing.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Tot 50,- zijn de verzendkosten 5,-. Vanaf 50,- zijn de verzendkosten gratis.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is overgekomen?

    Als u uw bestelling en betaling hebt afgerond, ontvangt u per email een bevestiging van uw bestelling met de factuur. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van uw bestelling niet correct verlopen of is het door u opgegeven emailadres niet correct. Neem in beide gevallen contact met ons op via ons contactformulier of via het telefoonnummer 0523 266066.

  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

    U kunt bij stap 2 van de afrekenmodule aangeven uw bestelling te laten bezorgen of zelf op te halen bij één van onze vestigingen in Nederland. Zodra u een email ontvangt dat uw bestelling gereed is, kunt u deze ophalen in Hardenberg (Heemserveen) of Dedemsvaart.

    *Prijzen kunnen verschillen in de webshop en in de winkel. U kunt hier geen rechten aan ontlenen.

Betaling

  • Als ik meerdere bestellingen op dezelfde dag plaats, betaal ik dan ook meerdere keren verzendkosten?

    Per bestelling betaalt u eventueel verzendkosten, afhankelijk van het totaalbedrag van uw bestelling. Elke bestelling zal ook apart verzonden worden.

  • Hoe kan ik bij jullie betalen?

    Als u bestelt via de webshop, dan kunt u betalen via iDeal. iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde internetbankieromgeving van de eigen bank. Betalen met iDEAL is het betalen van uw internet aankopen met internetbankieren bij een van de deelnemende banken. (bron: iDEAL.nl)

    Op onze website kunt u eenvoudig producten voor uw dier bestellen. Alle prijzen zijn inclusief BTW. In vier overzichtelijke stappen wordt u door het bestelproces heen geleid. Heeft u problemen of vragen bij het plaatsen van de bestelling, dan kunt u contact opnemen via ons contactformulier.

    Bestelt u het telefonisch bij de Dierenkliniek en komt u het in de winkel ophalen*? Dan heeft u de mogelijkheid contant te betalen of via de pin.
     

    *Prijzen kunnen verschillen in de webshop en in de winkel. U kunt hier geen rechten aan ontlenen.

  • Ik kan niet betalen via de webshop. Wat nu?

    We merken via onze klanten dat het wel eens voorkomt dat men niet kan betalen. Geef dit aan ons door via de telefoon of mail en geef aan waar precies het fout ging bij de bestelling. Op deze manier kunnen we kijken waar het probleem ligt. Tevens gaan we samen op zoek naar een oplossing.

Retour / Annuleren

  • Ik wil graag een product retour sturen. Wat moet ik doen?

    U kunt uw producten retour zenden via het retourformulier. Houdt uw factuurnummer bij de hand. Het artikel dient in de originele verpakking te zitten en mag niet zijn gebruikt.

    U dient op de pakbon aan te geven welke producten u retour stuurt en deze bij de geretourneerde producten bij te sluiten. Wij nemen met u contact op om het artikel op te halen. Zodra uw retour is ontvangen, krijgt u hier bericht van en wordt het geretourneerde bedrag binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort.

     

  • Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat nu?

    Als uw bestelling wordt afgeleverd, dient u samen met onze koerier uw bestelling na te kijken. Mocht er per abuis toch iets mis gaan, dan dient u contact met ons op te nemen via ons contactformulier.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Omdat wij een zo snel mogelijke levering nastreven, nemen wij u bestelling onmiddelijk in behandeling. Zolang uw bestelling nog niet is verzonden, kunt u uw order annuleren. Dit doet u via het contactformulier of door contact met ons op te nemen op het telefoonnummer 0523 266 066. Het artikel dient in de originele verpakking te zitten en mag niet zijn gebruikt.

Specific

  • Wat als mijn hond/kat de voeding van Specific niet lust?

    Specific geeft smaakgarantie. U heeft alleen recht op smaakgarantie als u de kleinste verpakking (Specific) van zijn soort bestelt. Als uw hond of kat het voer niet wil eten, kunt u de verpakking retour sturen met als reden "smaakgarantie" en ontvangt u uw geld terug. De verpakking sturen wij op naar de leverancier voor onderzoek.